miercuri, 14 aprilie 2010

sperante

dragul de El,
s-a suparat intr-o zi pe linistea si calmul
care zaceau pe jos in jurul lui.
Pe toate lucrurile care ii umpleau viata
si pe care deja le stia pe de rost
sooo boooring
incat nici macar gandul la o virtuala printesa nu a reusit sa o alunge.
decat poate pentru prea putin timp.
si iarasi intors in birou, in fata calculatorului sau,
iarasi in rutina zilnica
totul ca la carte insa....
carte cenzurata.
Dar hai sa dau la o parte cenzura!
Ce! Eu nu pot sa-mi manifest dorinta de culoare si de AROME in viata
asta!!!???
Clar ca si eu am dreptul,
Imi permit....
Dar ce sa fac?Unde sa caut ascunsul?Freamatul?Nerusinatul?Informalul? Ceea
ce nu se face??!!!Ceea ce imi doresc dar nu indraznesc!!
Evenimente? NU! prea plictisitoare.
Cu baietii!? Mda, poate...
Fete? FETE!
Ahh!! Carnatie, saliva, ochi infometati, maini tremuratoare, gemete, suspine
care trebuie sa prinda, sa simta, sa guste, sa bea, sa se inece (de ce nu?) in acea creatura
Care stie sa trezeasca in el atatea lucruri
Care nu ar trebui trezite ci tinute...in frau..
Destul cu fraul!
Sunt om mare!
Si inteleg iubirea.
Iar voi femeilor din jur fiti provocatoare!!!
Ah! cat imi place ca pot indrazni
IN SFARSIT.
Dar nu totusi Nu, nu inca
pentru ca nu am suficient curaj si suficienta incredere.
Si atunci mai bine rutina, obisnuitul, banalul, doar în vis lucruri măreţe.
deocamdata atât!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu