miercuri, 14 aprilie 2010

destainuire

Vezi, in viata asta nu m-am gandit ca pot juca atâtea roluri, dar la fel ca si Ea mă descopăr sub numeroase aspecte. Eu nu te-am îndemnat să mă visezi eu numai ţi-am amintit de lumea fantasta a viselor, sau am găsit şi eu perechea de ochelari cu ramă de baga. Astazi am vrut sa fiu cu El şi cu cuvintele mele. Ceea ce ştiu este ca pot părea oarecum ciudată, dar cei care visează sunt la fel cu natura viselor, spontani si imprevizibili. E cumva ciudat ca te fac partas la gandurile mele, ca un joc, o taina, uneori ca si cum mi-as vorbi in soapta mie. Mă intorc la realitatea cuvintelor care îmi spun ca fiecare persoana, toate evenimentele vietii noastre sunt acolo pentru ca noi le-am atras acolo, dar ceea ce alegem sa facem cu ele depinde de fiecare dintre noi. Lumea este ca un caiet de exercitii, in paginile caruia ne facem temele, ea nu este reala desi putem sa ne exprimam realitatea acolo, dar suntem pe deplin liberi sa scriem nonsensuri, sa ne contrazicem, sa gresim, sa o luam de la capat, sa rupem pagini. Poate ca un nor nu stie de ce se deplaseaza spre un anumit loc cu o anumita viteza, pentru ca el simte doar impulsul primar care-i spune ... acesta este locul catre care este necesar sa ma indrept acum. Dar cerul stie si a stiut intotdeauna de ce, pentru ca el a creat motivul si modelul, din spatele fiecarui nor, la fel si noi cand ne vom ridica suficient de sus inima si spiritul pentru a vedea mirajul de dincolo de toate orizonturile vom sti si vom descifra originea gandurilor si actiunilor noastre. A invata inseamna a-ti aduce aminte, a afla ceea ce deja stii, ceea ce sufletul tau cunoaste, dar mai mult decat toate inseamna a invata sa-ti asculti inima. si apoi povestea continua ... a fost candva o printesa mica care a inceput sa invete sa nu intorca spatele oricarui viitor posibil inainte de a fi sigura ca nu are nici o lectie de invatat de acolo. apoi printesa mica a mai crescut un pic si a inceput sa inteleaga mai bine ca intotdeauna sa se joace si sa aleaga un viitor diferit sau un trecut diferit, asa cum fac papusarii in teatrul de papusi...dar singura sa obligatie era sa-si fie credincioasa siesi...deoarece a fi credincioasa altcuiva sau oricarui lucru este imposibil si este semnul unei false cunoasteri... sa vedem ce va mai invata cand va mai creste putin. un gand in noapte printre cuvinte si vise, pt ca a venit la mine Inspiratia
Dacă pentru o clipă am realiza minunea şi miracolul faptului că suntem fiinţe umane şi că suntem libere, atunci poate am fi cu mult mai aproape de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu