joi, 28 ianuarie 2010

o parte din cartile mele si nu numai

http://www.eusunt.ro/index.php?act=ind_t&a_id=120

În sfârşit, a sosit acel moment în care a venit şi inspiraţia de scris. Acest blog ar trebui să se numească AM AVUT UN VIS ...

În copilărie, dar şi în adolescenţă, visam ceea ce mi se petrecea în zilele următoare, poate nimic special în asta, dar şi Marea Iubire ...

Când am crescut am înţeles că femeile şi bărbaţii sunt universuri diferite, că iubirea dintre doi oameni vine ca un dar, însă trebuie menţinută vie flacăra ei.

ARTA DE A FI FEMEIE este un vis care s-a împlinit în parte, deoarece FEMEIE, cu F ... înseamnă foarte aproape de perfecţiune, sau a avea ţeluri foarte înalte pe care să le atingi. Cu alte cuvinte ... a face ca visele să se transforme în realitate.... ceea ce nu e întotdeauna uşor, pentru că, un vis foarte îndrăzneţ ... are nevoie de aripi foarte mari şi foarte puternice.

Când ai doar aripi mari, înveţi că dacă ele nu sunt şi puternice poţi să cazi de la înălţimi foarte mari, unde sunt curenţi mari de aer şi vânturi puternice, şi te poţi accidenta grav, chiar mortal.

Zborul, pe aripile viselor înalte, te învaţă că trebuie să ai aripi mari şi puternice, pentru că ...după ce ai căzut de foarte sus şi aripile s-au frânt înveţi să foloseşti aripile la fel cum un copil învaţă să meargă. Asta poate fi mai greu decât zborul la înălţimi şi cere multă răbdare şi încredere în valoarea visului măreţ, dar şi mult curaj, pentru că după ce ai căzut de mai multe ori ... rişti să rămâi fără aripi.

Deşi energia începutului este o energie foarte bună şi puternică, atunci când o iei de mai multe ori de la început ... te întrebi despre valoarea autentică a visului tău sau dacă ...nu e mai uşor să?

Pentru mine răspunsul este:

1.VIAŢA ESTE O MARE AVENTURĂ A SPIRITULUI, SAU NU ESTE NIMIC!

Sau

2. E MAI SIMPLU SĂ SPUN CĂ VISUL MEU A FOST DOAR UN VIS, SAU ... POATE MI S-A PĂRUT!

Ceea este oarecum hilar, în cazul meu, este că – de fiecare dată când am spus că ... poate mi se pare, a fost doar un vis ... Viaţa m-a pus să fac tocmai ceea ce tocmai negasem, alegând un drum mai lin.

Viaţa m-a surprins mereu şi tot ceea ce sufletul meu a strigat, la un moment dat, iar eu nu am vrut să aud a revenit la mine ... sub forma că TREBUIE, e imperios necesar, să faci asta. Şi am ajuns din nou, invariabil, la răspunsul numărul 1... Şi cu toate acestea, cred că nu am învăţat, sau nu am vrut să învăţ această lecţie ... foarte bine.

Aşa că Viaţa, se scarpină în barba timpului, dar şi râde puţin de încăpăţânarea mea, şi spontană cum o ştim mă mai pune să mai dau încă o dată examen şi să răspund la întrebarea- Utram bevis?Aqua un Undam? – (în latină, pentru că întrebarea e veche)- TU CE BEI? APA SAU UNDA? Această întrebare, de fapt, reflectă o atitudine a Vieţii şi a semnificaţiei Ei, pe care, mi-am dorit să o înţeleg.

Când Viaţa, ridică, pentru o clipă, vălul Său şi-mi arată că în mâinile Ei nu sunt decât un copil căruia îi sunt oferite jocuri, că Ea doar se joacă cu mine, pentru a mă ajuta să mă cunosc mai bine, însemnă că … îmi pregăteşte un joc mai complicat, sau mai periculos, deoarece, întotdeauna următorul nivel de la orice joc este mai dificil, sau mult mai dificil, decât nivelul anterior, iar adevărata libertate presupune responsabilitatea oricărei alegeri. Şi …jocurile virtuale sunt nişte poveşti simple, faţă de marele şi misteriosul joc al Vieţii.

Am făcut acest blog pentru că ... după ce mi-am rupt de multe ori aripile, şi încă mai am accidente grave, am învăţat ce le pot spune altora să NU facă pentru a ajunge să-şi trăiască visele, dar şi că orice vis trebuie trăit şi dus până la capăt, iar dacă anumite lucruri nu se petrec, însemnă că mai e de lucru, sau că Viaţa vrea să mă înveţe ceva, sau să-l înveţe ceva pe cel pe care-l iubesc, sau pe cei pe care îi iubesc.

Nu vă povestesc clişee de Viaţă ci … Viaţa m-a învăţat … şi sper ca acest blog să fie o sursă de inspiraţie, motivaţie, educaţie – atât pentru mine cât şi pentru voi.

ARTA DE A FI OM înseamnă Arta de a-ţi trăi visele şi de a ajunge la capătul lor, adică dincolo de vise, acolo unde puţini au ajuns, dincolo de suferinţă, dincolo de ignoranţă, dar …eu pot să vă povestesc despre drum şi despre capcanele sale … capătul … îl găseşte fiecare şi simte că e capătul, dar … Viaţa, ca să nu se dezică, ne va spune – ORICE CAPĂT ESTE UN NOU ÎNCEPUT, IAR DACĂ REFUZI UN DRUM DIRECT, CARE APARENT E CEL MAI DIFICIL DINTRE TOATE, ATUNCI ÎŢI VA DA UNUL FOARTE ÎNTORTOCHIAT, MAI SIMPLU APARENT, DAR CARE VA AVEA CAPCANE ŞI TESTE MAI MARI DECÂT PRIMUL!

Aşa că … bine ne-am găsit la acest început de … BLOG!


Un comentariu:

  1. Minunat de complicata este viata! Dar noi mergem tot inainte, cu "panzele sus"; si nu ne uitam in urma noastra, ca sa nu ni se faca "rau de mare...degeaba" si sa coboram ancora inainte de a descoperi ca viitorul ne asteapta cu surpriza pe buzele cele mai senzuale, la capatul acestei calatorii furtunos de frumoase- pe o plaja larga...

    RăspundețiȘtergere