vineri, 13 august 2010

Culori




CULORI

Culorile luminii se pierd în magia clipei.
Culorile timpului se pierd în magia eternitãţii.
Culorile inimii se pierd în negura vremii şi sunt dincolo de ea.
Culorile vieţii se schimbã mereu.

Magia pictorului este tocmai de a face din miracolul vieţii
Un tablou cât mai aproape de natura realã a luminii,
De a şti sã aducã luminã acolo unde este prea multã umbrã,
Şi de a învãlui în mister locurile prea evidente.

Dar arta magicianului transformã clipa în prezent etern
Şi face ca din viaţã sã nu disparã niciodatã lumina iubirii.


Despre mine...unii au platfus, sau matreata sau chiar acnee…eu am imaginatie…
imi pare rau ca nu mai am ochelarii de vise montane....am avut odata o pereche de ochelari, cu rama din baga, erau de prin anii '20, cu lentile super inchise la culoare, speciali pentru stat la soare pe zapada, ii adusese bunicul meu de la chamonix, avea o fotografie cu ei, intins la soare...de cite ori mi puneam ma trezeam exact in locul din fotografie....dar i-am pierdut… patru anotimpuri intr-o singura zi...si soarele se invirte nebun pe cer, undeva dincolo de nori, patru idei intr-un singur gind, si gindul e ascuns adinc undeva in mintea mea, patru cuvinte intr-o propozitie, pe care nu o pot rosti, am buzele inclestate de pe urma ultimului sarut, patru cifre definind o singura masura, patru puncte intr-un colt, perfect rotund si unidimensional, patru priviri necunoscute aruncate intr-o singura directie, nu stiu unde, nu stiu cind, patru atingeri pe un singur trup, infrigurat si fara de liniste, patru...ce numar obesdant numarat o singura data... cei din jur?...putin ma intereseaza, sunt egoist si indiferent, am renuntat la lucruri pe care altii nu indraznesc sa le viseze doar pentru ca nu corespundeau nevoii mele de libertate sau pur si simplu din lene, accept sa fiu urât asa cum nu-mi doresc sa fiu iubit, nimic si nimeni nu ma deranjeaza, ma simt bine cu cei pe care ii accept dar ma simt cel putin la fel de bine cu mine insumi...nu am stabilite target-uri si nu depind de deadline-uri, nimeni nu ma controleaza si nimic nu ma poate stapini...sunt liber…si imi e bine...indiferenta fata de dogme, lucruri inutile, principii marete si declamatii inflamate, nu ucide ...dimpotriva inalta...inca nu te-ai saturat de pustiul din cei de alaturi, nu te-au plictisit parerile celor din jur?...pe mine da…apropos de visare si ghinion, despre realitate, noroc si elefantei port-bonheur, marele meu ghinion cind este vorba de elefanti este ca intotdeauna o sa vad ca sarpele boa l-a inghitit, si intotdeauna o sa se gaseasca cite cineva sa-mi rida in nas, spunindu-mi ca este, evident, o palarie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu